کسب درآمد در دبیرستان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

با استفاده از حساب  کسب درآمد در دبیرستان Facebook یا Gmail خود می توانید در Mistplay آه بکشید. پس از مراحل ثبت نام ، می توانید به دنبال بازی های موجود بگردید و بازی متناسب با علایق خود را انتخاب کنید. بسته به نوع بازی خود امتیاز کسب می کنید که می توانید در هر زمان نقد کنید.

 

مقدار امتیازات با توجه به زمان بازی شما تعیین می شود. تقریباً ، برای 1000 امتیاز ، حدود 3.2 دلار درآمد خواهید داشت. این شرکت همچنین یک برنامه ارجاع را اجرا می کند که به شما 50 امتیاز می دهد تا هر کس بتواند از کد وابسته منحصر به فرد شما استفاده کند.

 

MistPlay به شما امکان می دهد امتیازات کسب درآمد در دبیرستان خود را برای جوایز مختلف مانند اعتبارات بخار و کارت های ویزای مجازی بازپرداخت کنید.

 

درباره آن می توانید در بررسی MistPlay بیشتر بخوانید. ایرانیان سایبر چیزهای شخصی خود را بفروشید این روش خوب دیگری برای کسب درآمد در مدرسه است. برای پیدا کردن مواردی که دیگر به آنها نیازی ندارید ، کارهای خود را مرور کنید. این می تواند اسباب بازی ها ، لباس ها ، کتاب ها یا هر چیز کسب درآمد در دبیرستان تصادفی دیگری باشد. اگر کتاب یا لباسی خوانده اید که نمی پوشید ، می توانید آنها را نیز بفروشید.

 

بررسی کنید که آیا دانش آموزان ارشد شما به کتاب های درسی شما کسب درآمد در دبیرستان نیاز دارند یا خیر. بعد از انتقال از یک کلاس به کلاس دیگر ، کتاب شما بی فایده می شود. می توانید آنها را با تخفیف به خردسالان خود بفروشید.

 

چیزهایی را که هنوز به آنها وابسته هستید یا می دانید شخصی در خانواده کسب درآمد در دبیرستان شما با آنها ارتباط دارد ، نفروشید ، زیرا بعداً ممکن است پشیمان شوید. اینها برخی از آسانترین کارها برای بدست آوردن سود است.

صنایع دستی DIY ایجاد کنید و بفروشید

اگر به اندازه کافی خلاقیت دارید ، می توانید کسب درآمد در مدرسه محصولات DIY را با استفاده از مقالات و سایر موارد فانتزی تهیه کنید و به دانشجویان همکار خود بفروشید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید محصولات خود را تبلیغ کنید.





:: بازدید از این مطلب : 986
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: